Το Θεατρικό Τμήμα του Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Ομίλου Θυμιανών (ΜΕΟΘ) παρουσιάζει στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρου Δήμου Χίου, το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Απριλίου, ώρα 20:30 μ.μ. την δραματική κωμωδία «Δεύτερη ΠΡΩΤΗ ΝΥΧΤΑ Γάμου». Η είσοδος διατίθεται με εθελοντική προσφορά. Οι ηθοποιοί που παίζουν είναι:
- Θέμης Μουχλής: Άλντο: Μικρός γιος της Ροζάρια
- Σούλα Πλυτά: Μπρέντα: Ερωμένη του Άλντο
- Μαριάνθη Χαρίτου: Ροζίνα: Οικονόμος
- Μαριέττα Σκανδάλη: Ροζάρια Μανιάνο, μαμά
- Γιάννης Κωνσταντάς Πάτερ Τζιοβάνι: Καθολικός ιερέας
- Πέτρος Τζιώτης: Αντριάνο: Μεγάλος γιος της Ροζάρια
- Αποστόλης Τζιώτης: Γκίλντο: Αδελφός της Ροζάρια
- Κατερίνα Κωνσταντά: Ζοζεφίνα: Ξαδέλφη των Μανιάνο
- Αντώνης Χριστοδούλου: Φάτσιο: Γιος της Ζοζεφίνας
- Μαρία Σγουρούδη: Μπάρμπαρα: Γυναίκα του Αντριάνο
- Γιάννης Χονδρέλλης: Πουλίτζι: Πατέρας της Μπάρμπαρα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
- Σκηνοθετική Επιμέλεια: Μαριέττα Σκανδάλη
- Κατασκευή σκηνικών & τεχνοτροπία τοίχων: Μανόλης Μαμαλής – Ευγενία Κλαδιά
- Κοστούμια: Δέσποινα Μερούση, Σούλα Πλυτά, Μαριάνθη Χαρίτου
- Κονσόλα: Θοδωρής Αργυρούδης
- Φωτισμοί: Σέβη Μπεμπεκλή
- Επιμέλεια Μουσικής & Ήχου: Πέτρος Τζιώτης
- Υποβολείο: Δέσποινα Μερούση, Μαρία Χαρίτου
- Φροντιστήριο: Δέσποινα Μερούση
- Σκηνογραφία: Ευγενία Κλαδιά
- Μακιγιάζ: Έρρικα Γλύκα
- Κομμώσεις: Ειρήνη Κόρμαλου
- Αφίσα-Πρόγραμμα: Μαριέττα Σκανδάλη, Μαρία Συρρή
- Διασκευή: Ευγενία Ασλανίδη (βασισμένη στο μυθιστόρημα του «Il Bell Antonio» του Αντόνιο Μπρανκάτι)
ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το «Δεύτερη ΠΡΩΤΗ ΝΥΧΤΑ Γάμου» διαδραματίζεται στην Κατάνη της Σικελίας στο μέσον του 20ου αιώνα. Κατά τον Brancati, οι Σικελοί είναι μάλλον άσχημοι. Έτσι όταν ο ωραίος Αντριάνο, διάσημος εραστής και πολύφερνος γαμπρός, επιστρέφει από την Ρώμη στην γενέτειρά του, αναστατώνει τον γυναικείο πληθυσμό, θέτει σε εγρήγορση τους προστάτες της ηθικής, αλλά ελκύει και τον ανδρικό πληθυσμό, καθώς ως νέος με υψηλές γνωριμίες, τους είναι χρειαζούμενος, κατά το καθ ημάς λεγόμενο ρουσφέτι.
Μέσα σε αυτό τον κυκεώνα, ο Ανδριάνο ερωτεύεται και παντρεύεται την όμορφη και πλούσια Μπάρμπαρα Πουλίτζι. Όλοι τον μακαρίζουν και τον ζηλεύουν ταυτόχρονα, κάποιοι τον φθονούν, αλλά τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται. Μετά από δυο χρόνια γάμου, ξεσπά το σκάνδαλο. Ο Αντριάνο πάσχει από το χειρότερο κουσούρι που μπορεί να έχει άνδρας.
Η χήρα Ροζάρια Μανιάνο, διαβολογυναίκα με θρησκευτική ευλάβεια, αναλαμβάνει την υπεράσπιση των συμφερόντων της οικογένειάς της. Δεν διστάζει να τα βάλει με την Εκκλησία και το Κεφάλαιο σαν άνδρας , να καταφύγει σε μαντζούνια και ραδιουργίες σαν γυναικούλα, αλλά και να σταθεί σαν Μάνα δίπλα στα παιδιά της, όταν βλέπει ότι κινδυνεύει ο γάμος του γιου της και η ανδρική του τιμή.
Όλο το έργο εξελίσσεται στο σαλόνι του σπιτιού των Μανιάνο. Μέσα από αυτό σατιρίζεται καυστικά η αστική τάξη της Σικελίας, διαχωρίζεται με υποκρισία ο έρωτας από το σεξ, ενώ παντού ανακατεύεται με φαρισαϊσμό και ιδιοτέλεια η εκκλησία.