Με αιχμές ότι οι προκάτοχοί του εγκατέλειψαν την Αμανή αλλά και με ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό των έργων του, θέλησε να απαντήσει ο αντιδήμαρχος Αμανής, Καμποχώρων, Αγίου Μηνά, Ηλεκτροφωτισμού και Πολιτικής Προστασίας Παναγιώτης Μανδάλας, στα όσα διαδικτυακά του καταλογίζει ο Αλέκος Καραμούζος, αναφορικά με την αγροτική οδοποιία της Αμανλης.
Αναλυτικά η απάντηση του κ. Μανδάλα:
« Αγαπητέ «Λάτρη της Αμανής»,
θέλω να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να παρουσιάσω τα έργα που έχουν υλοποιηθεί επί θητείας μου, με σκοπό να δώσω ζωή και να παράσχω ασφάλεια στην εγκαταλελειμμένη από τους προκατόχους μου,Αμανή.
Μονάδα μετρήσεως της αξίας του ανθρώπου είναι οι πράξεις και όχι τα λόγια.
Σας παραθέτω λοιπόν, φωτογραφικό υλικό των ΠΡΑΞΕΩΝ μου ως αντιδήμαρχος Αμανής και ενδεικτικά αναφέρω:
- Την ανακαίνιση του Πολυδύναμου Ιατρείου και του ξενώνα δίπλα από το ιατρείο, που θα στεγάσει γιατρούς και Πυροσβεστικό κλιμάκιο.
- Την επισκευή-συντήρηση του πρώην Δημαρχείου Αμανής,που ήταν σε πλήρη εγκατάλειψη.
- Την αντικατάσταση των κουφωμάτων και του φωτισμούστο σχολείο Βολισσού.
- Την διάνοιξη του δρόμου προς την Πισπιλούντα, ώστε να μπορούν να διέρχονται μεγάλα οχήματα (Πυροσβεστικά κλπ.)
- Την κατασκευή τοιχίου στήριξης του δρόμου προς το Μνημείο Σφαγιασθέντων Μελανιούς.
- Την ανάπλαση του ΜνημείουΣφαγιασθέντων στο Μελανιός.
- Τον φωτισμό του Κάστρου της Βολισσού.
- Την δημιουργία Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, που ξεκινάει προσεχώς.
- Την τουριστική προβολή της Αμανής (Ράλλυ Αιγαίου).
- Την δράση «Υγεία για όλους».
Η Αμανή, είναι η μοναδική Δημοτική Ενότητα στην οποία όλο το χρόνο, απασχολείται καθημερινά ένα μηχάνημα έργου, για έργα αγροτικής οδοποιίας. Επιπλέον, επειδή η Αμανή έχει τεράστια έκταση, κάθε χρόνο δημοπρατούνται έργα συντήρησης, αγροτικής, δασικής και εσωτερικής οδοποιίας.
Όσο για τους προσβλητικούς προς το πρόσωπο μου χαρακτηρισμούς, αν και έχω μάθει στη ζωή μου να μη χαρακτηρίζω τους άλλους, δε μπορώ παρά να επιστρέψω τους προσβλητικούς αυτούς χαρακτηρισμούς στον εμπνευστή τους.
Οι πολίτες έχουν μνήμη, βλέπουν το παραγόμενο έργο, κρίνουν και συγκρίνουν», καταλήγει ο κ. Μανδάλας.