Ρεσιτάλ Πιάνου από τον Κωνσταντίνο Δεστούνη

 

Μετά από μια μικρή καλοκαιρινή ανάπαυλα και για να υποδεχθούμε τους υποψήφιους σπουδαστές του εκπαιδευτικού έτους 2024-25, το Ωδείο Αιγέας ανοίγει τις πόρτες του στην νέα Μουσική Σχολική Χρονιά με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο!
Με μια καθηλωτική συναυλία από τον διάσημο πιανίστα, τον “δικό μας” Κωνσταντίνο Δεστούνη, σε έργα των Maurice Ravel (1875-1937) και Ludwig van Beethoven (1770-1827).
Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 20:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ωδείου μας.
Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
Τηλέφωνο Γραμματείας Ωδείου Αιγέας: 2271041074.
Φέτος βάλτε τη μουσική στη ζωή σας!

 

Ο Κωνσταντίνος Δεστούνης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991. Είναι Διδάκτωρ του Royal College of Music του Λονδίνου, καθώς και απόφοιτος του Mozarteum του Salzburg (Master στο πιάνο), του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ειδίκευση πιάνου με καθηγητή τον Igor Petrin) και του Ελληνικού Ωδείου (δίπλωμα πιάνου με την Αγάθη Λεϊμονή, πτυχία Αρμονίας, Αντίστιξης, Φούγκας). Υπήρξε υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση και του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Θεσσαλονίκης. Διδάσκει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών, ενώ έχει επίσης διδάξει στο Royal College of Music του Λονδίνου και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Είναι νικητής πολλών διεθνών διαγωνισμών πιάνου με κυριότερους τους Grand Prix Maria Callas (Αθήνα), Southern Highlands (Καμπέρα Αυστραλίας) και τον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Πιάνου της Βρέμης. Ως νικητής του Πανελλήνιου Διαγωνισμού της ΕΡΤ εκπροσώπησε την Ελλάδα στην Eurovision Young Musicians στη Βιέννη. Έχει επίσης βραβευτεί από την Ακαδημία Αθηνών, την Ένωση Ελλήνων Μουσικών και Θεατρικών Κριτικών, το Ισπανικό Σωματείο «Κόσμος εν Αρμονία» και πολλούς άλλους φορείς.
Ως σολίστ συμπράττει με πλήθος ορχηστρών σε Ελλάδα, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Αυστραλία και Μάλτα και δίνει ρεσιτάλ σε διεθνή φεστιβάλ. Η δισκογραφία του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα πιανιστικά άπαντα του Θόδωρου Αντωνίου (Naxos), του Naresh Sohal (Toccata Classics), προσεχώς και του Maurice Ravel. Έχει χαρακτηριστεί ως: «Δεξιοτεχνικά εντυπωσιακός και εκφραστικά γενναιόδωρος […] με αέρα άλλης εποχής, γεγονός σπάνιο ανάμεσα στους καλλιτέχνες της νεότερης γενιάς» (Καθημερινή), «Ολοκληρωμένος, έμπειρος, ακμαίος μουσικός» (Η Εφημερίδα των Συντακτών).

 

Σχετικές δημοσιεύσεις