Πρόταση προς τον Δήμαρχο Χίου, κ. Ιωάννη Μαλαφή, κατέθεσε η Ναυτιλιακή Λέσχη Χίων, με αντικείμενο την αξιοποίηση του δημοτικού κτιρίου της οδού Λάδης. Στο επίκεντρο της πρότασης βρίσκεται η δημιουργία ενός σύγχρονου Ναυτιλιακού Hub και ενός ναυτιλιακού συνεδριακού κέντρου, με στόχο την ενίσχυση του αναπτυξιακού ρόλου της Χίου και την υλοποίηση του οράματος της «Χίου Ναυκρατούσας». ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ: Πρόταση παραχώρησης του Δημοτικού Κτιρίου της οδού Λάδης για τη δημιουργία Ναυτιλιακού Hub και Σύγχρονου Ναυτιλιακού Συνεδριακού Κέντρου στη Χίο Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε, Αξιότιμα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου,…
Περισσότερα