Μπουρνιάς: Στο επίκεντρο δίκτυο 5G στο Βόρειο Αιγαίο

  Συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη για την αξιοποίηση και αναβάθμιση δικτύων 5G στο Βόρειο Αιγαίο   Σε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη για την αξιοποίηση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του δικτύου 5G στο Βόρειο Αιγαίο, με τη συμμετοχή του ΟΤΕ και φορέων ευρωπαϊκών προγραμμάτων, συμμετείχε o Παντελής Α. Μπουρνιάς, Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος, Καινοτομίας, Βιομηχανίας, Ενέργειας, Απόδημου Ελληνισμού, Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Διαφάνειας.   Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης και αναβάθμισης υποδομών 5G σε Λέσβο, Σάμο και Χίο, καθώς και εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν κρίσιμους τομείς, όπως η πολιτική προστασία, η…

Περισσότερα